Založ si blog

Archív: október, 2016

Slečná náladová alebo mesto zmyslov Bologna

Len čo som sa rozlúčila s Bergamom, prišlo na rad ďalšie mesto s „béčkom“ na začiatku: Bologna. Asi najnepochopiteľnejšie mesto na svete. Aby ste ma správne chápali, ona sa správa počas dňa podľa nálad. Raz vás chce zviesť k hriechu, potom je za najväčšiu sucharku a v ďalšej chvíli je z nej očarujúce mladé dievča s radosťou zo života. Tvár Bologne sa […]

Pokračovanie článku

Slávim dušičky i Halloweena, ukameňujte ma za to : )

Zo všadiaľ sa na nás v tomto období rútia správy a obrázky typu: „Halloween, zas opakuješ po Američanoch? A zapálil si babke sviečku?“ Áno, zapálila a nie, neopakujem, ale napriek tomu slávim dušičky i Halloweena a nemám pocit, že by som sa za to mala hanbiť len preto, že to niektorí považujú za niečo hriešne. Na každom je, aby si tieto dni pripomenul po […]

Pokračovanie článku

Hrad Korlátko – hrad, na ktorý sa oplatí ísť

Láska na prvý pohľad predsalen existuje. Ja som sa do hradu Korlátko beznádejne zamilovala a titulovala som ho vo svojom srdci na ten najkrajší. Veru ja letím na zrúcaniny, pri tých sa fotí najlepšie a keď je ešte nádherné počasie, tak to sa nedá inak, než sa cítiť absolútne blažene. Dlho som ani netušila, že existuje a ak ani vy, je na čase, aby ste ho spoznali. Verte […]

Pokračovanie článku

Pocity nalepené na tričku

Niekto to berie ako divný módny výstrelok, niekto možno ako obnažovanie duše, iný si to ani nevšimne. Odjakživa sa hovorí, že šaty robia človeka, ale keď je to ešte potrhnuté v nápise, nie je o čom pochybovať. Niekto sa tak identifikuje s obľúbeným tímom, ďalší so zbožňovaným youtuberom či hiphoperom. Ale teraz nechcem písať o merchi, kde si to niekto vyslúžil […]

Pokračovanie článku

Taliansko na jazyku

Svet chutí Prvé, čo mi povedal kamarát, keď som sa vrátila z Talianska, bolo: „Ty si len žrala. Ja som ti tak závidel.“ Mohla som namietať, koľko som chcela, že nie, nie… ja som bola rada, že vôbec jem… Aj tam mi neveril, hoci som neklamala. Ale jedno je pravda, posledný rok som nikde inde nejedla s takou slobodou ako práve v Taliansku. Ako keby choroba, […]

Pokračovanie článku

Kill problems, please alebo skroťme svojich démonov

Nechápem to. Všetci riešia len samé „sračky“. Ako keby všetko bolo o problémoch, politike a všetko negatívnom. Prečo nehľadáme radosti, ale starosti? Riešenia a nie slepé uličky? Nie, nie som prototyp pozitívneho človeka, aj ja viem, že to k tomu patrí, ale svet viac farebný než čierny. A keď stále šírime energiu o tom, ako nám všetci chcú zle, si robíme […]

Pokračovanie článku
Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

Zbierka na muníciu raketovo rastie, podporila ju i Čaputová. Ďakujeme, bratia Slováci, odkazujú ukrajinskí vojaci z frontu

19.04.2024 16:30

Ciieľ bol najskôr vyzbierať jeden milión eur. Vzhľadom na obrovský ohlas a ochotu posielať peniaze obrancom, je zbierka bez finančného a časového limitu.

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

Šokujúci rozchod po 30 rokoch. Babiš s manželkou Monikou oznámili koniec vzťahu

19.04.2024 18:06

Ubezpečili, že ich rodinné väzby zostanú aj kvôli deťom pevné.

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

VIDEO: Zostrelili sme Rusom strategický nadzvukový bombardér, hlási Ukrajina. Moskva priznala stratu

19.04.2024 10:20

Podľa ukrajinskej vojenskej rozviedky (HUR) bol bombardér zostrelený v oblasti 300 kilometrov od Ukrajiny.

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

Hrozivý scenár CIA: Ukrajina môže vojnu s Ruskom prehrať už tento rok

19.04.2024 07:50

Bill Burns tiež na príklade ilustroval, ako veľmi ukrajinským silám chýba munícia.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 42494x
Priemerná čítanosť článkov: 2656x

Autor blogu

Odkazy