Založ si blog

Kill problems, please alebo skroťme svojich démonov

Nechápem to. Všetci riešia len samé „sračky“. Ako keby všetko bolo o problémoch, politike a všetko negatívnom. Prečo nehľadáme radosti, ale starosti? Riešenia a nie slepé uličky? Nie, nie som prototyp pozitívneho človeka, aj ja viem, že to k tomu patrí, ale svet viac farebný než čierny. A keď stále šírime energiu o tom, ako nám všetci chcú zle, si robíme len horší život.

Je to v nás a nie niekom inom

Mala som prácu, ktorá ma ničila, tak som z nej odišla. Lekári nevedeli liečiť moju chorobu, tak som ju liečila sama… Mohla by som menovať ďalej. MY, len MY máme kontrolu nad svojím životom. Tým, aký je. Máme možnosť voľby, Máme možnosť meniť. Nie je to vždy easy, ale nad mnohými vecami dokážeme mať väčšiu kontrolu, než si myslíme.

Naučme sa byť vďačný

Ide o to na čo sa sústredíme. Viem, nie som prvá, ani posledná, čo toto píše, čiže nič originálne, ale skúsili ste sa každý deň zamyslieť aj nad tým, za čo ste v daný deň vďační? Alebo chrlite zo seba, čo všetko je zlé? Zastavte sa teraz na minútu a menujte, čo vás potešilo, aj keď sa vám budú vtierať aj temné myšlienky.

 

Robme, čo nás baví

Ja som si napríklad založila cestovateľský blog www.travelvision.webnode.sk, ktorým chcem inšpirovať ľudí, aby viac cestovali, lebo pri cestovaní z vás spadne tiaha problémov a proste vnímate všetko nové. Niekto si povie, nemám na to peniaze, ale niekedy stačí malý výlet do okolia, ísť na zaujímavú akciu, či nájsť spôsob ako cestovať lacnejšie. Cestovaním chcem bojovať proti problémom, znie to bláznivo, ale ja verím, že je to forma odreagovania, ktorá nás dokáže naplniť.Ale, samozrejme, ak vás baví niečo iné, tak robte niečo iné, ale nehovorte mi, že vás skutočne baví zhoršovať si svoj svet a riešiť každú hlúposť,


Osloboďme sa

Každý z nás má krídla, len dostal strach z lietania. Pre zlé skúsenosti, pre pády, sklamanie… Samozrejme, nemyslím doslovne, že každý vie lietať. Ale že sa vie oslobodiť zo sveta, kde sa naňho valí všetko možné i nemožné a už sa nedokáže nadýchnuť bez toho, aby mal pocit, že ho v skutočnosti život unavuje.

14183723_1328624063816992_3897256997654614633_n-1

Pritiahnime si k sebe lepší život

Ako som povedala, odišla som z práce a bola vážne chorá, ale mala som veľké odhodlanie ísť sama na vlastnú päsť do Talianska a podarilo sa to, lebo som chcela, túžila po tom a sústredila sa, aby sa to uskutočnilo. Mnohokrát si zmaríme svoje sny, lebo o nich pochybujeme, lebo im neveríme, lebo do ich splnenia nevložíme všetko.

Držím vám palce, nie aby bolo všetko ideálne, ale aby každá prekážka bola skôr niečím, čo vám dá ešte viac vnútorného vzdoru, aby ste sa nepoddali situácii, ale jej dokázali čeliť s úsmevom na tvári, s odhodlaním ísť si za svojimi cieľmi a dokázali, že niekedy aj všetko zlé je na niečo dobré.

 

 

 

Cividale – tam, kde diabol postavil svoj most

22.03.2017

Veľa ľudí si myslí, že pochodiť Taliansko znamená navštíviť Rím, Benátky, Veronu a Florenciu. Ale omyl! Taliansko je aj o malých malebných mestečkách, o ktorých cestovní sprievodcovia mlčia, lebo by sa už nevyšli do brožúrky. Cividale del Friuli som teda nenašla v žiadnej múdrej knižke, ale nechala som sa skrátka inšpirovať mapou. Keď ste v Taliansku len na jeden [...]

Talianska Perugia čaká na vaše objavenie

08.01.2017

Perugia je mesto, ktoré je slovenskému turizmu takmer neobjavené. Občas je o ňom počuť v správach, že v jeho blízkosti sa triasla zem a budovy padali, ale inak sa o hlavnom meste talianskej Umbrie u nás moc nehovorí. Jedine v súvislosti s čokoládou, keď sa tu v októbri koná festival Eurochocolate. Častosť zemetrasení v tejto oblasti je podľa mňa jediným logickým dôvodom, [...]

Rimini je viac než len more

27.11.2016

Rimini – mesto prekvapení Moja púť pokračuje, teda aspoň v spomienkach. Niečo cez sto kilometrov od Bologne cítiť už morský vzduch, vlny sa kolíšu vo vetre a mnoho turistov tu trávi svoju dovolenku. Je reč o Rimini. Teda tak sa často prezentuje: ako plážová destinácia. No v ponuke skrýva oveľa viac. Vitamín „sea“ by som mohla hľadať aj inde. Dôvod mojej [...]

Saleziáni, majstrovstvá Slovenska, hokejbal, kategória U15, Nová Dubnica, mReportér

Aj kresťania sa vedia zabávať. Po omši to roztočili s hokejkami na ihrisku

24.04.2024 05:00

Zábery z vydarenej akcie zachytil mReportér Daniel Imriška.

nemecko, polícia, polizei

Nemecká polícia zastrelila muža, ktorý sa s mačetou vyhrážal v knižnici

23.04.2024 23:40

Podľa vyhlásenia bol tento muž polícii známy už skôr. Jeho motív vyhrážania sa v knižnici zatiaľ nie je objasnený.

Systém Patriot, PVO

Le Monde: Mnohé krajiny EÚ sa nechcú s Kyjevom deliť o svoju protivzdušnú obranu

23.04.2024 21:45

Šéfovia vlád jednotlivých krajín si dávali dobrý pozor, aby neurobili žiadny konkrétny sľub.

Izrael Palestína Gaza Hamas Rukojemníci Prepustenie

Vojna v Gaze trvá 200 dní. Izrael zosilnil údery, nariadil nové evakuácie na severe

23.04.2024 20:55

Ostreľovanie severu palestínskeho územia bolo za posledný deň jedno z najintenzívnejších od začiatku vojny.

Štatistiky blogu

Počet článkov: 16
Celková čítanosť: 42509x
Priemerná čítanosť článkov: 2657x

Autor blogu

Odkazy